Emelie

letar nya äventyr

underbar fredag.

Publicerad 2011-02-25 00:00:13 i Allmänt,

att läsa lagar, domslut..
beroende på vad dom handlar om så kan de va liiite intressant (med betoning på lite) att läsa om.
Vi har i uppdrag till morgondagens seminarium att läsa 4 rättsfall. inte så mycket kanske ni tänker.
men eh. jo. det är en hel del text, jag har inte ens hunnit läsa klart en, eller någonstans i mitten lessnade jag..
Så vet inte om jag ska ägna mig åt att vara vaken inatt, eller låtsas som att jag har läst dom..
imorgon hinner jag inte, först morgon-mys-frukost med Elin på stan, för att sedan möta upp Linda för lite "shopping" och snabblunch innan skolan :)

Så det hinner ju absolut inte gås igenom innan 13. ;)
eftermiddagen spenderar jag 1 timme på SATS, st:eriksbron, med underbar dans!!
kvällen kommer spenderas i taco och mys anda med finaste cicki.

En helt underbar fredag att se fram emot med andra ord!!

godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Emelie

Livsnjutare

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela