Emelie

letar nya äventyr

ond kropp..

Publicerad 2011-02-21 21:26:32 i Allmänt,

Det är galet vad en helg kan sätta sina spår, jag var ut i fredags och har väl unnat mig lite mer goda saker hela helgen.. det kändes idag på piloxingen..dagens träning fick känna av att helgen har gått i "festens tecken",(utekvällen i fredags) vilket får mig mer motiverad till att inte gå ut och festa för ofta. :)

Har redan ont i min kropp, främst låren och vet inte om det kommer från dansen igår (golv-korren) eller om piloxingen idag redan gjort sitt, skönt är det i alla fall. Träffade på finaste Cicki på SATS idag, helt sjukt att vi bor här i samma stad men inte har setts sen innan jul.. galet! tur att vi både har funnit kärleken i både Zumba och piloxing, så nu blir de vän-häng på gymmet! grymt :)

Juridiken började idag, känns bra, ännu bättre om mina böcker behagar komma imorgon så man hinner läsa på lite innan onsdag (vilket man ska)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Emelie

Livsnjutare

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela