Emelie

letar nya äventyr

rör på fläsket...

Publicerad 2011-02-23 22:43:18 i Allmänt,

helt slut idag också, kan tänkas att det ligger en förkylning i kroppen som är på väg att bryta ut.
Men det tar vi om/när det kommer, så länge jag inte ligger utslagen innan/efter passet så kommer jag träna på.
idag fick Hornstull besök av mig igen(tycker om centret vid Hornstull) ett av mina favoritcenter, dels för att dom har smalspeglar. hahaha!!

Provade en nya instruktör, vilket innebar en ny zumba. Alla zumba pass är ju oerhört olika beroende på instruktören, musiken och känslan. Dagens pass fick godkänt, men inte mer, det var alldeles för hattigt med olika teman/känslor. Nästa vecka skulle hon byta, så ska bli intressant att se vad som väntar då.

resten av veckan innebär också dans och zumba, svårt att välja bort det man tycker mest om :)

Kommentarer

Postat av: Jeanette

Publicerad 2011-02-24 11:42:30

Då kanske jag vågar mig på att följa med, ska bara införskaffa ett sjuhelvetes knäskydd :)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Emelie

Livsnjutare

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela