Emelie

letar nya äventyr

luktar illa.

Publicerad 2011-02-27 19:53:01 i Allmänt,

Va inte alls meningen att jag skulle träna idag, hade tänkt vilodag, sist va ju i lördags.
Men det är svårt att motstå träningen när det är så rolig, speciellt när det bjuds på lyrisk dans på globen.
Dock känner jag mig nu blåslagen och öm i hela kroppen. Lite som att man vore bakis, men tack och lov för att jag inte är det! :)

Även idag träffade jag på trevligt dansfolk efter passet, jag blir lika chockad varje gång nån är trevlig.. haha. nä, klart det finns trevliga människor. Men det är ju inte riktigt det man är van, tjejer brukar vanligtvis va ganska sur/tvär, enspåriga och otrevliga. Men jag måste utstråla något särskilt, för folk frågar saker och är allmänt snälla mot mig!!

i övrigt har jag de senaste veckorna uppmärksammat lukter, fy satan va det luktar illa på många ställen, främst på tunnelbanan. äckligt! Varm gemenskap (som Linda i klassen sa :P) samt har jag fått toalett skräck, har aldrig haft problem att gå på offentliga toaletter (speciellt. inte efter Asien resan) men jag tycker oftast numera att det är obehagligt att gå på allmänna toaletter. skumt!

På träningsresan vi var på i december, så var det en tysk instruktör (grymt duktig) som instruerade en dans till diamonds are a girl's best friend från Moulin Rouge. sjukt kul var det i alla fall. Idag visade Magdalena sin korre till den låten och jag ser verkligen fram emot när hon kör den!!!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Emelie

Livsnjutare

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela