Emelie

letar nya äventyr

andas...

Publicerad 2011-02-06 13:16:08 i Allmänt,

det onda i ryggen va mer en överansträngning i en muskel, än en knut som jag trodde.
igår va ingen rolig dag, då det kändes som att ryggen skulle brytas av typ.. fick tag på en kiropraktor som kollade, knäckte och gav mig några framtida råd, hans råd kändes ännu jobbigare än själva ryggsmärtan..

Det tar tydligen några dagar innan man känner någon skillnad, jag känner att de känns bättre redan idag. men det beror nog på att jag vill iväg och dansa, men jag borde ju inte. den svaga länken i ryggen måste vila och bygga upp sig, så den kan ingå i min starka ryggkedja.

andningen som jag länge haft problem med, sitter förmodligen bara i min andningsteknik..
och hur fan lär man sig andas "rätt"??

suck!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Emelie

Livsnjutare

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela