Emelie

letar nya äventyr

danskläder

Publicerad 2011-01-03 22:38:47 i Allmänt,

dansade street dance idag, och shit vad jag måste försöka anpassa lite mer vilka kläder man packar beroende på vad man ska träna.. svårt att hitta rätt känsla till streetdance när man har tajta kläder.. stora byxor och stora tshirtar ska införskaffas, så man kan ge gärnet på street också :) man kan iaf låtsas att gunget blir bättre!! ;)


va in på onoff tidigare idag för att kolla på ett väggstativ till min tv.
väntar på min tur och det är en tjej som hjälper mig.

Jag frågar vad dom har för stativ till min samsung 32".
Hon visar mig vägen till avdelningen där dom har väggstativ, och visar mig ett.
-Det här ska du ha säger hon till mig.
okej tänker jag (måste ju fråga hur många skruvar det blir, man vill ju göra massmord av väggen på en gång.) samt vad den kostar
-4  skruvar, 680:- får jag till svar.
jag frågar därefter om dom möjligen har några fler stativ?

-Ja, vi har detta, men det är inge bra
-varför inte?
- för att det inte är det.
-jag kollar frågande på henne (hon verkar inte förstå min frågande blick) så jag måste fråga henne varför det skulle va sämre än det första hon visade mig.
- för att det är svårt att sätta upp.
(jag läste hennes tankar: för att det är billigare och jag vill sälja det dyra dumma jävla kossa)


Vem är hon egentligen att svara på om det är lätt eller svårt att sätta upp. och om det skulle va så svårt att sätta upp detta väggstativ, varför har man då kvar det till försäljning. ??

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Emelie

Livsnjutare

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela