Emelie

letar nya äventyr

energi

Publicerad 2011-01-06 01:59:55 i Allmänt,

ännu en sen kväll, men det gör ingenting då jag är ledig imorgon.
hur jag hamnade här innan ögonlocken skulle stängas skyller jag på träning :)
måste ju veta när det är dags att bege sig mot zumban imorgon, (som för övrigt blev impulsbestämt ikväll, trots att den legat bokad hela veckan..) men blir skönt och kul med ett lunch pass, har jag hela dagen till att göra massa annat skoj!

haft en skön härlig häng kväll med Lena, vilket jag måste göra om snart, då det alltid känns som man har tusen saker att prata om, men aldrig riktigt hinner med att ta upp allt. därefter blev de en sväng på storstad med mattias, dock sa tröttheten ifrån och det var bara att inse att jag fick ge upp ölen för att istället åka hem och sova..(hamnade som sagt här ändå) :)

precis innan jag skulle dra från jobbet idag så får jag veta att jag vunnit en låttävling som Magdalena haft på sin blogg (i typ november, så hade lite glömt bort att jag skickade in några låtar som tips.) Men fick då idag veta att jag vann ett par piloxing handskar,  vilket passar utmärkt till vårens alla piloxing pass. Tack!! det var oehört roligt och peppande :D
Det var ju en sak jag ändå hade velat köpa, så en bra start på året. :)
nästa grej vi alla hoppas och väntar på nu är ju faktiskt skolan. även fast jag vet att jag inte ska hoppas på för mycket, så kan jag inte sluta tänka på det.. vill vill vill!
och vet att jag inte kan sluta skriva om det heller... sorry!

de ligger pizza, choklad och lite alkohol i min kropp just nu, undra om det kommer kännas lite tungt imorgon.
vad tror ni? ;)


trots tröttheten ikväll, och dom senaste dagarnas pms attacker känner jag mig mycket piggare, tack och lov!
nu är jag fylld av energi och glädje!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Emelie

Livsnjutare

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela