Emelie

letar nya äventyr

hungrig

Publicerad 2011-01-07 22:25:28 i Allmänt,

idag känns det verkligen att jag fått i mig alldeles för lite mat, är fortfarande hungrig. (22.24) Det märks att det behövs fyllas på med extra mat när man tar ut sig så pass på danspassen.. men nu är klockan läggdags och jag får vänta på den stora härliga frukosten imorgon istället!

det blir fix och trix i lägenheten imorgon (mitt rum) för att sedan inta stor asiatisk buffé på Berns med Elin (som jag för övrigt inte har träffat sen min födelsedagsfest.) alltså typ 2 månader.. Tror inte det blir någon jazz imorgon, jag har lätt för att strunta i pass då jag aldrig har gått för instruktören innan, man vet liksom inte vad man får. (trodde det var magdalenas pass, men de blev ändrat) men jag avslutar ändå stolt denna vecka med 4 st grymt bra och roliga pass. i och för sig är inte veckan slut, men man får se hur man mår på söndag ;)

Kommentarer

Postat av: Mamma

Publicerad 2011-01-08 11:49:47

Hoppas du får en bra dag med Elin och att det blir fint på ditt rum.Kram

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Emelie

Livsnjutare

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela