Emelie

letar nya äventyr

livet som student..

Publicerad 2011-01-25 23:25:02 i Allmänt,

oj, va tydligt det kan märkas att ens liv tar en snabb vändning. Jag har ju inte alls tid att blogga nu mera.. (inte mig emot egentligen) det är mycket litteratur som ska läsas och många människor att lyssna på. hjärnan går på högvarv.. (min har liksom haft semester i snart 5 år) Så man skulle kunna säga att den är lite trögstartad.

Plugg tänket har inte riktigt kommit till mig ännu, men jag ger det några veckor så är man väl inne i det med.. Så här inne på andra veckan känns det bra, men flummigt.. :) flummigt är tydligen va dom 2 första terminerna kommer vara, enligt elever i övre terminsklasser. Så ok, de är väl bara att försöka acceptera flummigheten..

På fredag har vi insparks fest, vår klass har fått tema hårdrock!!! :)
toppen bra tema ju, synd bara att man inte har speciellt mycket av den varan hemma, så nu gäller det att improvisera.

Piloxing har stått på mitt träningsschema, både igår och idag. Så tar en vila imorgon och ett försök att sammanfatta vad socialt arbete är.. inte så lätt som de låter.

Nu, Godnatt!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Emelie

Livsnjutare

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela