Emelie

letar nya äventyr

så där ja..

Publicerad 2011-01-21 22:24:16 i Allmänt,

idag är jag trött, riktigt trött och inte alls peppad till att kliva klockan 6 imorgon..
men det är bara att ta sig i kragen och göra det, jobb står på schemat. Efter jobbet måste jag försöka att ta tag i lite läsning innan det bär av till Elin, Stefan och Amanda för lite trevlig, mysig och härlig lördagsmiddag :)

Jag har fortfarande lite svårt att fatta att jag läser vid sociala högskolan, att jag är en av dom. att jag har påbörjat något som i slut ändan kan komma bli så bra.. Märker så lätt att jag inte riktigt fattar det ännu, jag tar inte in någonting, jag sitter som en zombi och dagdrömmer och tror fortfarande att det är en dröm.

Vår första uppgift är ett grupparbete och turen är vid min sida, att jag hamnat med vettiga och härliga människor.
Vi bildar ett grymt team och första fredagsölen gick av stapeln idag. tyvärr var jag tvungen att avstå då dans stog på mitt schema (vilket det alltid gör på fredagar) så blir svårt att välja fredagsöl mot dans framöver..Jag kanske får ansluta till gruppen efter mitt dansande i framtiden. ;)

Idag körde magdalena den nya korren till Pink, jag har aldrig varit med om att en timme gick så oerhört fort. helt galet!! sjukt kul :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Emelie

Livsnjutare

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela