Emelie

letar nya äventyr

satan..

Publicerad 2011-01-29 22:51:40 i Allmänt,

har legat i min säng hela dagen, sovit i princip hela dagen, med undantag alla dom 700grr som jag sprungit till toaletten. Tillägger att jag inte alls kännt mig bakis/dålig från igår utan orsaken beror på en jävla urinvägsinfektion som jag tydligen har dragit på mig.. (antagligen är det det iaf, ska försöka ta mig till läkeren imorgon) har väl inte direkt varit en toppen dag, med en ständig smärta i magen..

men gårdagen va rolig, tror den här tiden på socialhögskolan kommer bli grym!!
Redan hittat fina guldkorn :)

Kommentarer

Postat av: Jeanette

Publicerad 2011-02-03 22:08:38

DU är ett guldkorn! :)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Emelie

Livsnjutare

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela