Emelie

letar nya äventyr

SATS

Publicerad 2011-01-17 21:21:29 i Allmänt,

nu måste man anpassa sig till allt vad studentliv heter.. mest ekonomiska frågor känns relevant, så tog tag i en av sakerna idag.. Att flytta mitt nuvarande SATS guld till ett student guld kort.. frågade förra veckan va priset va, men tog de inte riktigt på allvar, men när jag idag frågar en gång till och han säger att ett studentkort hos SATS kostar 440:- svalde jag nästan tungan..idag betalar jag 550:- för mitt gymmkort och jag skulle aldrig i hela världen säga upp det med tanke på mitt flow i träningen och alla underbara klasser jag hittat..

men tjänar man dubbelt upp än vad man får som student, så känns 100:- i rabatt rätt pissigt och det får mig på allvar att fundera på om man verkligen kommer ha råd..jag tar mig råd helt enkelt.. men hallå är de inte lite väl dyrt för en fattig student..?

lika bra att försöka tänka ekonomiskt från början.. ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Emelie

Livsnjutare

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela