Emelie

letar nya äventyr

ser fram emot morgondagen...

Publicerad 2011-01-27 00:21:10 i Allmänt,

jag befann mig på farlig mark idag... på dom där läskiga gatorna mitt i stan...  nu menar jag verkligen inte farlig mark som i "självmordsbomb synvinkel", utan shoppingen!!!! jag blir galen av att bara kolla in i affärer, ett måste ha den där väskan/tröjan/klockan nu begär.... men idag, bara titta inte handla... eller jo, handla det som skulle handlas pga av mitt ärende där inne, på farlig mark.... tur att jag är upptagen hela långa dagen imorgon, och på fredag...
det rycker i mina fingrar, mina reafingrar.. jag vet att de finns lite fynd kvar till mig.. men nej, måste slå band... måste..

07.00 ringer klockan imorgon
15.30 går jag förmodligen från skolan.
17.00 Zumba
18.45 genomgång av gym
20.00 Piloxing

bäst att stänga av... lång men rolig dag att se fram emot imorgon!!! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Emelie

Livsnjutare

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela