Emelie

letar nya äventyr

tre

Publicerad 2011-01-14 11:39:03 i Allmänt,

ringer till tre för att extra kolla att det inte går att låsa upp min telefon via dom.
nej, inte fören om 12 månader får jag till svar..
Jag ifrågasätter dom varför jag då kan anlita någon av alla firmor på nätet som fixar det på några dagar.
men att dom som jag fått telefonen av och borde ha mer behörighet att göra det, inte kan fixa det fören om 12 månader..

Det är ju kul när man frågar saker och bara får tystnad och hmm. ja.eh. till svar.
han va nog rätt less på mig efter alla frågor... men han får skylla sig själv när han inte kan svara, eller bara kommer med felaktiga svar.. ;)

nu är frågan om jag ska skaffa ett tre kontantkort, någon som använder tre och är nöjd med deras mobilsurf, och övriga tjänster??
(jag fyller på med samma summa med halebop idag och får i princip samma sak för pengarna.)
men är tre bra, eller ska jag försöka luska ut någon som låser upp den åt mig?

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Emelie

Livsnjutare

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela