Emelie

letar nya äventyr

vad ska jag ta mig till?

Publicerad 2011-01-12 09:05:05 i Allmänt,

jag vet inte om jag kan göra så mycket mer åt situationen av min reservplats.
Jag har ringt och jag har mailat och frågat vad jag ska förhålla mig till och hur det ser ut för mig som "köar" till utbildningen. men det jag får som svar varenda gång är att dom inte har något upprop. utan att dom ringer reserver från och med idag och en vecka framåt om dom har platser lediga.. jahapp, då sitter jag här maktlös, tycks inte kunna göra något.. vad krävs förutom en jävligt stor skopa med vilja och hopp!!!

tur kanske, ska jag kunna lyckas ha lite tur, för en gång skull?? det här är verkligen någonting jag vill och behöver i mitt liv just nu, förändring, ny kunskap och lite framtidsplaner.
Fan att jag inte kan påverka mer.. hatar att va så här maktlös.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Emelie

Livsnjutare

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela