Emelie

letar nya äventyr

vart tog du vägen.

Publicerad 2011-01-08 12:59:37 i Allmänt,

Jag har fått frågan några ggr på senaste tiden, emelie vad hände med dig egentligen?
tjejen som ofta va ute och ofta på partyhumör.. sitter hellre hemma och kollar på de senaste nöjes programmen.
men är det verkligen så? att jag hellre är hemma än ute på vimmel.
nej.. visst jag har varit upptagen, jobb, bortrest. men vad hände med alla utgångar, alla spontanfester. alla kompis häng. gick alla i ide eller? vart tog alla inklusive mig själv vägen?! jag finns kvar men den där 23 åriga partytjejen jag borde va, försvann med vinden..jag prioriterar mycket hellre träning och dans just nu. men , jag måste erkänna att jag saknar alla galna utekvällar!! so hit me..



tur jag har en heldag/kväll med Elin att se fram emot, kanske jag är åter på banan efter denna kväll!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Emelie

Livsnjutare

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela