Emelie

letar nya äventyr

barn

Publicerad 2011-07-17 16:49:11 i Allmänt,

jag har ett nattpass kvar, sen äntligen lite ledig. Jag har varit isolerad från omvärlden sen i onsdags (känns det som).. Bara legat hemma och sovit hela dagarna och sen jobbat hela nätterna. Nu börjar jag bli lite små less, jag tror att det beror på att en semestertripp är nära. Åker till Östersund på fredag och ingen kan längta mer än jag, saknar min syster, saknar norrland och dess tillbehör, saknar att vara ledig!!

De senaste nätterna har jag drömt om barn, små barn, spädisar. I perioder blir jag så jävla enormt barnkär, jag skulle vilja kunna få dom på expressbeställning. Tänk vilken känsla när/om man får sig en liten knodd. tar nog några år, men ändå :) (lugn, om en vecka berättar jag nog om att jag hatar barn)

En annan liten tös som jag saknar!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Emelie

Livsnjutare

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela