Emelie

letar nya äventyr

segast i stan..

Publicerad 2011-06-10 00:28:15 i Allmänt,

sjukt omotiverad och sjukt seg..
det går så jäkla långsamt i mitt skrivande, inte här utan på hemtentan.. jag läser, skriver, raderar, läser igen, försöker förstå (på riktigt), skriver, en mening, läser lite till, skriver en rad.. ja ni fattar. Det tar typ tid, lång tid.

Skulle jag säga till er nu att jag har lite mer än en halv sida att skriva, innan jag får sova. Så blir nog er tanke, det går fort. hon är snart i säng.. Min tanke är varför kom jag ens på en sådan bestraffning om att inte få sova fören frågan är klar.. Jo för att nu är det inte många dagar kvar och effektivitet är något jag borde lära mig, finns det någon kurs kanske? tänk om det vore så lätt som att skriva inlägg här. orden bara flyger fram, det är ett jäkla tempo. Jag önskar den motivationen och skrivarglöden kommer till mig i höst! när det gäller skolan alltså..


va ju tvungen att ta ett avbrott så här halv ett på natten, men ska väl återgå till min hemtenta nu..

btw. sjukt svettigt att ta sig till jobbet idag, pendeln stannade inte i Solna, vilket resulterade i buss, tunnelbana och löpning till centralen för att komma i tid till jobbet. vilket resulterade i svett. fräsch tjej.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Emelie

Livsnjutare

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela