Emelie

letar nya äventyr

beställt kläder

Publicerad 2011-03-21 22:03:46 i Allmänt,

ja, då har man precis skickat iväg klädbeställning från H&M.Finns en del grejer som jag letat efter i butik men inte hittat, bland annat en favorit bh, som jag blev överlycklig av att se där på hemsidan :)
Så nästa vecka kommer det paket på posten!!
lins beställning måste också göras, dock inte lika rolig utgift...

Det är galet hur kroppen fungerar, jag tränar bra, får in många pass i veckan. Jag tränar för att må bra och vinna energi, vilket leder till att man lever ett sunt och härligt liv.
Går man ner något kilo är det bara ett plus, men jag fokuserar mer på att få en sund kropp, med snygga muskler..(därför jag måste sätta igång med styrketräningen som jag länge sagt, haha) och som alla vet så väger muskler mer än fett, så skit samma vad vågen egentligen står på..

Det jag vill komma fram till är att det är sjukt att se hur kroppen reagerar vid olika påfrestningar, min kropp har vant sig vid mina piloxing, dans och zumba pass varje vecka.. Får då inte kroppen det den är van så strejkar den..som idag på piloxingen...

Jag provade på piloxing för första gången i slutet av december och blev fast, man känner efter varje gång att man blir starkare och klarar mer, det gör man verkligen!! Med tanke på att förra veckans träning blev kaos och kroppen fick ofrivillig vila så strejkade den vid dagens klass.. (pga den där jävla juridiken och jobb på bortaplan) Övningar som jag är så van att göra, som visserligen kan vara jobbiga, men jag klarar dom åtminstone var idag fruktansvärda att utföra..

Det kändes som kroppen gick ner på noll och att jag nu måste börja om på "nytt". men det är bara en känsla, jag ger det några dagar så är jag där igen :) Men känslan över att va helt otränad (som idag) får mig att aldrig vilja prioritera bort träning, underbart va!!! Jag älskar verkligen känslan av att må bra, träning får mig att må bra, så aldrig mer ofrivillig vila..

åker jag bort igen ska helt klart joggingskorna med ;)


imorgon blir det heldags plugg inför juridiktentan på onsdag. orkar egentligen inte plugga, orkar bara längta tills ölen som ska intas när det hela är över...

Jag chansade och beställde en jumpsuit via nätet, ska bli intressant att se hur den sitter..Den är snygg på modellen på hemsidan :) (typ samma mönster som klänningen, haha)


Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Emelie

Livsnjutare

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela