Emelie

letar nya äventyr

börs.

Publicerad 2011-05-19 08:49:59 i Allmänt,

Jag ser fram emot den dagen (jag hoppas det sker inom 3 veckor) som jag kan ta upp en bok, en bok som inte är plugg relaterad, en bok som jag kan njuta av, en bok som jag med glädje kan läsa ut över en dag för att den är så slående bra. Fan va jag längtar.

Nu blir det plugg med 2 stycken extremt fina människor, får se om jag blir lugn, ännu mer stressad, eller faller ihop i koma. Va tusan hände med den där positiva stämningen som fanns inom mig, som bortblåst.

fick en H&M katalog igår, dom förstår inte vad dom utsätter mig för när dom gör så. än har jag lyckats med att kortet ligger kvar i börsen.. Ja ni hörde rätt, jag säger börs och inte plånbok.. norrländskt? bonnigt? eller bara korkat? äh, jag tycker de är ballt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Emelie

Livsnjutare

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela