Emelie

letar nya äventyr

frångå konceptet.

Publicerad 2011-05-26 10:11:40 i Allmänt,

Jag bifogar till Magdalenas blogg än en gång, med tanke på gårdagens piloxing händelse...
Hon skriver ett riktigt poängfyllt inlägg om hur man kan och inte kan ändra i färdiga träningskoncept.
Överlag så har hon en bra blogg, så läs den i vilket fall. :)

Igår gjorde det extremt ont i mitt piloxing hjärta av att behöva deltaga på ett pass, passet som inte var Magdalenas.
Faktiskt första gången jag provar en annan instruktörs piloxing pass, och jag vet nu varför jag helst inte gör om det. Har man hittat sin favorit, varför gå därifrån?

Men att prova ett piloxing pass som inte håller sig till konceptet. Då jag själv (i söndags) gått utbildningen och vet HUR man bygger upp ett 55 minuters pass. Dessutom tränat för Magdalena sen i januari, vilket också har gett mig en massa kunskap. äh, läs hennes inlägg istället.

Mest synd om deltagarna så missar chansen att få uppleva vad piloxing egentligen är.
Men, gillar dom det så ok. Jag tänker inte besöka det där passet igen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Emelie

Livsnjutare

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela