Emelie

letar nya äventyr

lite sen sist.

Publicerad 2011-05-04 21:10:34 i Allmänt,

jätte sämst på att skriva här numera..
har hunnit skriva salstenta, hemtenta, tatuerat mig, hälsat på i Åre, hängt med syrran och edwin i Östersund. bland annat. Nu är jag hemma i Stockholm igen, påbörjat ny kurs i sociologi, hunnit med att piloxa, haft en hel dag i mjukiskläder utan tanke på plugg eller annat viktigt, hunnit planera in roliga saker framöver.

På fredag åker jag iväg på jobb, Arlas betessläpp, roligt event, med diverse olika aktiviteter (främst riktat mot barn). Då det fattades folk till helgens event så fick jag med mig finaste Elin. Kul att åka med en nära vän, kommer bli kalas bra :) kommer hem igen på lördag och på söndag vankas det grillning.

Då tatueringen inte är klar så efterlyser jag tips på bra studios i Stockholm!!!
måste ju göra klart den, helst nu ;)
blir tyvärr lite dyrt att behöva åka upp till Östersund varje gång man ska bli gaddad.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Emelie

Livsnjutare

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela