Emelie

letar nya äventyr

dags att ta sig hem...

Publicerad 2011-03-16 19:03:24 i Allmänt,

tecken på att det är dags att ge sig hem:
hela min högra hand är full i bläck (det kallar jag skrivglädje)
biblioteket början bli mer och mer nersläckt.... och tomt.
Jag läser/skriver saker flera ggr om utan att ens tänka på det.
All min förtäring har tagit slut och magen kurrar.
Rumpan börjar ömma.
Jag känner mig lite halvgroggy efter 6 timmar, ser typ §§§§§§ framför mig...


(ibland önskar man att tiden inte gick så fort, men det betyder ju att jag har haft roligt...)
ehh, roligt med lagboken, det är något som inte stämmer..

Tack för idag!

Kommentarer

Postat av: Helen

Publicerad 2011-03-16 20:03:05

Oj jävlar va duktig du är! Massor med plusspoäng till dig!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Emelie

Livsnjutare

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela