Emelie

letar nya äventyr

rosa..

Publicerad 2011-03-01 15:10:51 i Allmänt,

typiskt...tvättade imorse och eftersom jag använder min säng till bla. skrivbord, matbord, så va mitt överkast lite skitigt. In i tvätten. går åter till plugget när tvättiden är över (i sängen) Tror ni inte jag på mitt nytvättade överkast har lyckats kleta rosa bläck.. orka.

skulle mer än gärna vilja trycka i mig lite godis nu..(helst av allt sånna jordnötrutor som finns i lösvikten) men det är väl tur att jag inte orkar gå till affären. :) avvaktar till i kväll då zumban och piloxingen förhoppningsvis tar bort sötsuget. imorgon, då är det vila!!!

imorgon är det även klippning som gäller och bus med nerd herd!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Emelie

Livsnjutare

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela