Emelie

letar nya äventyr

klädval

Publicerad 2007-12-06 20:50:06 i Allmänt,

alltid ska de va så svårt att välja kläder..
men tur att vi bor 5 tjejer i huset. så man kan variera lite :)
så ja, klädval till kvällen. för de blir lite partaj. får se vart :P

imorgon är de Mange Schimt på CC, alla har värsta hysterin.. jag var mest glad att jag jobbad frukost dagen efter så att jag hade en anledning att stanna hemma.. men nu är de ändrat på nå vis. så nu är jag ledig på lördag.. och en ledig dag betyder utgång dagen innan.. men blir nog kul ändå även fast den där tönten ska spela.. + att Karin ska ha födelsedagsfest , så de blir nog en kalas kväll..

nu ska jag fylla upp ett vinglas :D

puss och hej

Kommentarer

Postat av: Ida

Publicerad 2007-12-07 12:23:09

jag vill se bilder :)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Emelie

Livsnjutare

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela