Emelie

letar nya äventyr

Nelly Furtado

Publicerad 2007-07-09 22:07:58 i Allmänt,

image102
Just nu är de hennes musik som vrålar ut ur högtalarna :) HÄRLIGT

huvudvärken har avtagit lite grann. så jag gick tillbaka till datorn.. kanske inte bör sitta här alls med tanke på att de kanske bara blir värre. men Emelie kan ju inte slita sig från datorn..har hon aldrig kunnat göra..

Ja, vad har jag sysselsatt mig med.. jo packat.. ojojojoj.. fattar inte hur jag lyckas ha så mkt saker?! nån som har en förklaring? har packat inför ösd/norge resan, måste ju packa allt eftersom att jag inte åker hem emellan.. hur ska detta sluta?! måstej ag packa om, måste och vill ju ha med allt jag packat ner. och än är jag inte klar.. hade jag så där mkt saker med mig förra gången jag åkte till norge?? hmm.. nån som är duktig på att packa som vill hjälpa stackars Emelie som har alldeles för mkt saker?! !!! hjälp sökes iaf :D

Jag vill flytta in någonstans.. vill inreda, blir knäpp snart, måste få sätta tänderna i ett projekt.. Så när ska detta ske?? ja inte än på ja hur många månader som helst.. först blir de norge. och där tänker jag då inte lägga nån större kraft på att inreda eftersom att de inte blir någon långvisit :) och de skulle bara resultera i ännu mer saker i väskan.. plus att de redan finns möbler så nej! sen när jag kommer hem, blir de ju till att resa. och då känns de lite onödigt att ha en lägenhet.. hur länge ska jag resa? vet ej. så nån gång nästa år? nästa fråga, vart ska jag flytta?? saknar ju Östersund, men vill jag flytta dit för att bo där ett tag? men vart annars skulle jag flytta? många frågor.. de jag vet med all säkerhet är att jag vill flytta in någonstans iaf..de lär visa sig med tiden vart och i vad.. för jag har börjat bli sjukt sugen att flytta in i hus.. men STOPP Emelie, de får vi nog vänta med några år.. framtids drömmar med hus kommer lite för snabbt... Kanske bör bestämma mig för vart jag vill bo först och främst :D

Som sagt spenderar jag rätt mkt tid vid datorn.. kan ju fråga sig vad jag sysslar med. ja allt möjligt, men mkt tid lägger jag ner till att läsa alla vänners bloggar, ja jag läser och förlåt för att jag är så dålig på att kommentera.. så därför förväntar jag mig inte att ni ska skriva heller. Men de är ju alltid kul att veta vilka som läser. har ju inte en som helst aning om de egentligen?!  Ska försöka bättra mig på kommentarer. :) Jag läser inte bara mina vänners bloggar, utan läser om andra personen som jag egentligen inte har en aning om vilka dom är, eller jo, på nåt sätt har jag ju hittat dit!  vänners vännner vänner. eller bara ytligt bekanta.. ja folk  som man vid nåt tillfälle sett eller bara hört talas om.. Det är kul, läsa om andras vardag och andras funderingar...!
 
imorgon väntar tandis.. sen promenad.:)

Nä nu ska jag nog inte skriva mer för ikväll..
 

Ha de gött ! ;)

Kommentarer

Postat av: maria

Publicerad 2007-07-10 02:10:15

whaaa, saknar dig! NÄR ses vi!? Never ever? Tänkte ringa dig snart, just so you know. Puss!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Emelie

Livsnjutare

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela