Emelie

letar nya äventyr

blå blå himmel...

Publicerad 2007-06-06 19:11:47 i Allmänt,

I en värld full av liv
Allt förenas här
Som en cirkel sluts
Av kärleks kraft
Alla har en plats
Allting har en mening
Det är vår värld
En värld full av liv 


Skrev nyss ett inlägg. men allt försvann.. grr ! ! ! massa bra hade jag skrivit... suck ! ! !

samanfattning. vart rätt packad igår, men de vart tidigt hemgång. idag har jag solat, gått, haft ont i fötterna och fått mat av moster. snart ska jag träffa Anna P, vi ska åk in till stan för att kika lite ! imorgon är de jobb igen..

jag skrev att jag mkt gärna skulle kunna tänka mig att vara ledig varje onsdag. och bara jobba 4 dagar i veckan. vore underbart :) speciellt i sommarvärmen..

kommer få en kanon sommar, den ska bli riktigt lyckad, och jag är mkt stolt över min planering.de som skulle göra mig mest glad är om alla som man träffat på senaste tiden kommer upp på YRAN :)

jaja.. nu måste jag kila. fortfarande rätt irriterad över inlägget som jag lyckats få till så fint.. :(

PUSS

Kommentarer

Postat av: Ida

Publicerad 2007-06-06 22:52:50

visst är de jobbigt när de blir så.. huuva. men du! hur har du det? hann ju som aldrig riktigt fråga i fredags när du ringde. vad jobbar du med, hur länge osv? berätta! :) hoppas allt e bra!!!! PUSS

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Emelie

Livsnjutare

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela