Emelie

letar nya äventyr

magvärk

Publicerad 2007-06-03 22:17:08 i Allmänt,

igår åkte jag och Anna till Globen, kollade lite grann, köpte ett par fina vita tygskor, för bara 149:- på wedins. värsta klippet. jätte nöjd ! dock lite ont i fötterna idag.. men men.sånt man får ta! sen käkade vi lite lunch. jätte god hälsotallrik, med massa mumsigt på :)
 
åkte sedan hem. Johanna kom på besök, så jag Johanna och Anna åkte in till stan för att sätta oss nån stans att äta en mkt sen middag vid typ halv elva elva.. men de va ju typ ingeting som serverade den tiden, så de slutade på donken, men de va lika gott !
 
Anna åkte vidare hem medans jag och Johanna gjorde ett tappert försök att hitta ett ställe att dricka öl på.. tog en lång runda genom hela stan och beslutade oss för att också åka hem.. så de gjorde vi.. gick och la mig. vaknade imorse, vart sjukt sugen på glass. så jag ringde johanna för att de om hon var på en glassrunda. åkte till henne i Stureby, solade på balkongen hela dagen. åkte vidare in mot stan. vart hungriga så vi köpte mat istället för glass! bättre med mat ju :P sen drog vi vidare med mina onda fötter till Mosebacke, träffade på Julia och 2 andra. följde med Julia och skulle handla i baren.. hon kom däriofrån med sina öl. jag gick därifrån tomhänt! jo för man var tvungen att ha fyllt 20 för att få handla öl där.. skitställe.. men hur lätt var de inte att nån annan kunde ha gått och köpt till mig.. men tjurig som jag blev ville jag promt inte ha någon öl ! så jag satt där och kollade på medans dom andra drack sina stor goda kalla öl.. ibland sjunker ålder så himla snabbt! 

imorgon är de första jobbdagen.. ska jobba på fabrik, men fråga mig inte vad jag ska göra, för de har jag ingen aning om! de återstå att se, har en liten aning om vad... berättar mer imorgon. nu ska jag kura ner mig i min soffa och mysa med Anna. och försöka bota min smärta i magen, som bara kom helt plötsligt! en klump i magen kanske?!

Puss och Hej 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Emelie

Livsnjutare

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela