Emelie

letar nya äventyr

över...

Publicerad 2007-06-29 13:59:17 i Allmänt,

ja nu är de över.. nu har jag jobbat min sista dag, och det känns så himla bra. ni anar inte!
och det känns ännu bättre att veta att norrland inte är så avlägset längre.. nu börjar semestern och allt de goda som hör till. :) kommer snart upp till er mina godingar ! :D då blir de till att leka rövare. hehe..

va rejält sliten igår.. vart en riktigt lång party onsdag. dom stängde 5 och man var ju inte dirket snabb hem.. så hela gårdagen spenderades sovandes och ätandes :) 

först satt vi och pimpla lite vin hemma hos oss, jag Julia Johanna och Anna.. ganska sent så stog taxin och väntade på oss partyglada tjejer,(som inte ville gå någonstans i onödan, eftersom att de regna så mkt)  den tog oss till skanstull. hoppade av.. möte upp Oscar med vänner och tog sedan en ny taxi vidare mot Snaps vid medis... väl där blev de några tequila och nån cider.. trevligt att sitta och snattra lite... två tjejer som var där va så himla förvånad att vi satt och drack tequila på en onsdag på en bar.. de va tydligen mkt ovanligt.. men de tyckte ju inte vi, har de möjligtvis med att  göra att vi är från norrland?!?! :D

dom stängde tyvärr vid två, vilket var alldeles för tidigt för oss... så vi tog en ny taxi och skulle till Patrica vid slussen, även fast ingen egentligen ville dit, bara för att alla brukar åka dit...jaja, när vi kom dit va de stängt.. så vi beslutade oss för att åka till Lub vid stureplan.. kom dit betalade in oss.. fick världens chock, de va minilitet och jätte lite folk..ska vi vara kvar här? men ja vi hade ju precis betalat inträde! så ja vi stannade. dansade jätte mkt, brydde mig inte om att de inte så mkt folk..hade riktigt kul där på dansgolvet ! helt plötsligt känner jag hur stället krymper, man får mindre och mindra plats.. och ja, emelie va ju lite full, men insåg efter ett tag att de kom ju mer och mer folk.!  
så de blev en bra kväll/morgon, sjukt att man kan vara ute på krogen till 5 även i Sverige.. :) men de va kul!

ikväll är de också tänkt att de ska bli utgång, jag är sjukt seg. men de är ju jag som pressat alla till att de är min sista kväll osv.... så nu får jag ställa upp för vännerna ! och ja imorgon åker jag ifrån Stockholm, och JA, de ska faktiskt bli riktigt skönt!

Hoppas ni får en riktigt bra helg..
nu kommer jag förmodligen inte kunna skriva på ett bra tag, bara så ni vet!

Ciao

Kommentarer

Postat av: Ida

Publicerad 2007-06-30 17:19:34

wohoo Emelie har semester, enjoy! :) PUSS

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Emelie

Livsnjutare

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela