Emelie

letar nya äventyr

vilken vändning

Publicerad 2007-06-27 14:56:29 i Allmänt,

ja blev genast lite gladare!
fick reda på nu att jag inte behöver jobba imorgon! ! ! ! ! ! !
och de gör mig så otroligt glad! för då blir de party ikväll :)


att de kan vända så snabbt
 ....



En tjej som alltid får mig på bra humör, trots att allt kan kännas som ett rent helvete... de är Cornelia, tänker på allt hon fått gå igenom... då känns de oftast lite lättare.. ! ! där snackar vi om en tjej med kämparglöd :)

image28

Kommentarer

Postat av: Syster

Publicerad 2007-06-27 20:25:01

Vad glad jag blir att du är gladare=),Det ska bli så roligt att du kommer hem snart, jag hoppas du har tid med din gamla syster då=).
Älskar dig, Puss och Kram

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Emelie

Livsnjutare

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela