Emelie

letar nya äventyr

dress for success.

Publicerad 2007-05-16 14:38:03 i Allmänt,

image39
Nya klänningen, som jag är så nöjd med!  Sitter hos Anna nu, ska snart dra ut i stora Stockholm och spendera lite pengar ( som egentligen inte existerar) men men, de är måste-ha-innför-resan-saker. så de är bara att punga ut..(och ja, jag har glasögon egentligen. men använder dom inte)

Ett stort leende på läpparna är vad jag har haft hela dagen, hmm, undra varför?! :)
Men de dog ut lite när jag kollade på smhi att de typ skulle vara regn dom första dagarna i Kos.. inte kul.. men tur att vi ska vara borta 2 veckor. :D imogon åker vi. galet men sant. och väskan är packad, bara dom sista sakerna som ska inhandlas idag som ska ner. annars är jag färdig att åka typ nu...
Anna och jag kommer få dunder kul, så härligt att få åka iväg. njuta en massor av allt som Kos har att erbjuda !
Anna´s katt Elvis är bra gullig, men lika tokig också! han springer runt i hela lgh tok fort :P hehe.

Nä nu ska vi åka , ska ta mig själv och min fina klänning och glassa lite i solen med AnaBanana !

Hoppas ni får de bra här i Sverige och att ni får lite fint väder iaf.. Kommer ge er en liten tanke om dan, när jag ligger där på stranden och leker med sanden. !  :D

See Yaa
Puss Puss

Kommentarer

Postat av: Jörgen

Publicerad 2007-05-16 14:50:54

Hej!
Vilken Cafékedja tycker du är bäst?
Kom in och rösta!!

Postat av: Cilla

Publicerad 2007-05-16 18:12:21

ÅÅå hoppas ni får det underbart tjejer, det förtjänar ni.. Här lyser solen med sin frånvaro men imorn kommer pappsen o Kenneth så då blir det livat =) Kramar

Postat av: Syster

Publicerad 2007-05-16 22:46:48

Jag må säga att du har en fin klänning på dig,där gjorde vi ett bra kap tillsammans=) Jag hoppas vi hinner prata innan du åker imorgon, vill gärna det.
Älskar dig gumman. puss och kram från mig

Postat av: Anna

Publicerad 2007-05-17 01:56:11

Superfin klänning, Emelie! Ha det så galet roligt nu på semestern; sola, bada, festa! Puss&kram, Anna.

Postat av: ida

Publicerad 2007-05-17 18:11:18

gud vilken snygging! =) puss!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Emelie

Livsnjutare

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela