Emelie

letar nya äventyr

jajaja...

Publicerad 2007-05-28 17:21:45 i Allmänt,

sorry, sorry, sorry! men jag trodde verkligen att nar jag kom ner hit att jag skulle ha jatte mkt tid att skriva.
men jag har verkligen inte haft motivationen till de. har haft fullt upp.. eller nja. men haft sjukt kul och varit trott dom flesta dagar, legat pa stranden i princip hela dagarna, da de inte har varit daligt vader!!! (som de for ovrigt har varti idag) boring!! men sorry. vid datorn kan jag sitta hemma, da jag har tid och skriva precis allt jag vill. den tiden har jag inte nu... de hander sa mkt annat kul har nere ! !

men vi har de bra! riktigt bra. vill inte aka harifran, kanns som vi bor har och vi trivs verkligen med alla! men samtidigt langtar jag hem, till en riktig vardag.. da man kan ringa alla man vill och bara ga nagonstanas utan att behova forklara sig pa engelska! men pa torsdag mina vanner da kommer jag hem!!!

shit sitter pa ett internet cafe, och de ar sa fruktansvart varmt har inne! haller pa att doooooo !!

som sagt regnar de idag, sa vi ska ha film och mys kvall:) med tva tjejjer som jobbar har nere som vi traffat fran dag ett, sa trevliga! ! ! ! konstigt att aka ifran dom....

ar lite besviken pa min branna, sa forvanta er ingen peparkaka (som emma sa fint kallade de) :P men men, ska nog kunna fuska till mig de hemma sen ocksa. maste ju halla igang de lilla man har nar man kommit hem! :D hehe

inga bilder blir upplagt heller, vill hellre gora de i lugn och ro nar jag kommer hem.. hoppas ni inte blir allt for besviken..  na, gott folk, vi hors om nagra dagar !

Hoppas alla har de helt otroligt bra dar hemma..

PUSS OCH KARLEK

Kommentarer

Postat av: syster

Publicerad 2007-05-28 22:10:53

jag blir så glad när jag hör att ni har det så bra där nere, jag saknar dig, skulle vilja höra något ifrån dig.
Här hemma är det bra, jag har faktiskt fått lite färg på mig jag oxå och det är inte bara fusk=) Ha det bra. Puss och kram

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Emelie

Livsnjutare

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela