Emelie

letar nya äventyr

lär sig av sina misstag

Publicerad 2007-05-10 17:46:00 i Allmänt,

image34
Jag och Maria eller förlåt Marilyn, på Sommarfesten ! texten "ASPACKAD" ska stå på min klänning, men den är ej färdigdesignad. (och för ni som inte ser så har jag gladpack på mig, i en fin liten egen designad klänning !)Lite sent ute med bilder men, bättre sent än aldrig. Måste få alla andra bilder också, då ska jag göra en stor bildblogg om ÅRE vistelsen. :)



jo så sant som de är sagt.. nu skrattar jag bara åt de!  men fy fan va förbannad jag blev på mig själv tidigare idag.. tänker inte berätta, de är för pinsamt.. Men nu har JAG lärt mig, lär ju inte göra om misstaget!men  kära vänner, gör inte som jag utan läs först.. mer säger jag inte!!!

nog om de (som ändå ingen kommer fatta nåt av, haha)  Jag och brosan har varit till Strömsund idag, med Bonzo, stackarn har fått nåt på hornhinnan så de är som ett jack in rätt på ögat.. vetrinären sa att om de hade gått någon mm till hade de kunnat sluta illa! men nu har vi fått droppar och salva till honom. Så vi hoppas de blir bra snart.. Annars har dagen varit väldigt ohändelserik, om man nu kan skriva så.. snooza kanske 2 timmar imorse, så skönt ! verkligen vänt på dygnet.

exakt en vecka kvar. wow! tiden går fort.. ♦imorgon ska jag söka lite mer jobb och va allmänt duktig.♦ på lördag åker jag in till stan. ♦på söndag blir de en slappar dag och träff med vänner. ♦Måndagen har jag givit till min syster, ska gå på stan och kika lite, kanske fika. sen ska jag lämna bilen på styling efter alla skador ! sen 13.40 går tåget till huvudstaden. Moster + familj möter upp mig vid tåget. sover hos dom en natt. ♦På tisdagen fyller kusinen år, så då blir de sång och tårta?! kan man ju hoppas på iaf. ♦så på tis och ons är de träff med massa folk om jobb,. sen är de shopping som gäller. allt som ska inhandlas innan resan på torsdag måste ske på tis el ons.. Ber till gud att jag hinner med allt... kommer bli ett fasligt flängade på mig när jag kommer ner..

Ja för er som inte har hört om detta, så ska jag nu berätta!
förra veckan, natten mellan söndag och måndag så är det någon/några, (antagligen fulla idioter) som har hoppat upp på motorhuven på min bil, därefter hoppat upp på taget och bankat ner de.  när jag hämtar bilen dagen efter märker jag först ingenting, är ganska trött, så jag åker bara hem.. tar sedan bilen igen för att åka tillbaka till byn, märker inte nåt även denna gång, konstigt nog! men sen.. oj, undra vem som har klivit på min huv, skrattar lite och tror att de är någon som drivit med mig genom att ha tagit av sig skon och bara gjort massa skoavtryck, ställer mig sedan brevid bilen för att låsa upp. och ser att hela taket är nertryck!  Förbannad/ledsen/förtvivlad/arg you name it.. vem gör nåt sånt?!  så de är därför den ska på styling efter alla skador, så att alla hänger med om vad jag snackar om.. men nu känner jag mig lugn i kroppen, har ju typ glömt att de har hänt, men ilskan som fanns inom mig den måndagen, de va inte och leka med.. tur den är försäkrad !min lilla maggan. 

Nu är de tacogratäng som väntar, mummsfilibaba! 

Kommentarer

Postat av: Syster

Publicerad 2007-05-10 21:10:42

vad säger du om Bonzo, lill gubben.
Nu vill jag hem=)
LÄngtar tills du kommer så jag får träffa dig lite.
Pussokram

Postat av: Maria

Publicerad 2007-05-11 01:33:59

Usch, dumma bilhoppare! och fy bövelen va snygga vi va på sommarfesten!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Emelie

Livsnjutare

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela