Emelie

letar nya äventyr

sen Ulricehamn

Publicerad 2007-11-15 22:40:37 i Allmänt,

  

Kändes så otroligt skönt att träffa dessa två brudar igen.. va som helt naturligt att träffa Linnea där när hon
 kom springades mot mig när jag kom med bussen.. som om att de vore igår och inte ETT ÅR SEN! ! !!
 kom ihåg va hemskt de va att åka ifrån er i Norge. men äntligen fick vi några mysiga dagar att umgås..
Emma träffade jag ju i Juli på Yran som tur va. så henne var de inte lika lång dit sen vi sågs :)

De va fest med Singstar och biljard (jag har föresten dolda talanger i denna sport, eller va
man nu kallar de. jag är asgrym).. jag fyllde år, vi åkte till Borås för att shoppa :D
och umgicks, massa kvalitetstid.. vilket behövdes när vi inte ses så ofta!

här kommer lite bilder.

  Utsikt från Linneas altan,på andra sidan sjön ligger staden :)...
Nattetid---> (dålig bild, jag vet men orkade inte med några inställningar,
så de fick bli vad de blev) :D
  Va bara tvungen att ta kort på Linnea rök-hörna :) haha


    
    
   
     
   


   


     
 

Åkte från Ulricehamn till sthlm där jag blev kvar en natt för att dagen efter åka vidare hem..
där blev jag uppvaktad

image228


Imorgon åker jag till Umeå..
 

Kommentarer

Postat av: Ronja

Publicerad 2007-11-16 23:04:19

Alltid roligt att kolla andras bilder ;) vem var du hos och hur känner du henne ? Och vad ska du göra i Umeå ?;P du flänger runt väldi mkt.. Hehe. Nice nice.. Sköt om dig !!

Postat av: Em

Publicerad 2007-11-19 16:15:08

Hej. Grattis i efterskott :) Har du det bra? kram

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Emelie

Livsnjutare

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela