Emelie

letar nya äventyr

bokläsning

Publicerad 2007-10-24 19:21:36 i Allmänt,

Anländer till Östersund 20.25 imorgon.
Therese du ska ju hämta mig. kan vi åka och sola direkt när jag kommer fram??? snälla snälla snälla ! !!.. ta med pengar iaf. så kan jag övertala dig mer imorgon.. behöver sol.. måste komma igång igen med den brännan som var så fin i början av Norge vistelsen.. snälla kan vi göra de??!?

Sen på fredag ska jag träffa Malin, som jag bara åkte ifrån utan att säga hej då när jag lämnade Hitra.. de ska bli as roligt.

På lördag ska jag träffa Sandra !
sen åker jag hem till Ramsele på lördag mitt idan

Sen ska jag nog hinna med att träffa Cicki och Emma också. om ni vill? kan? ähh. ringer er imorgon på tåget :D

snart klar med boken.. yahoo!  borde läsa böcker oftare... faktiskt.. de är riktigt mysigt och avslappnande )

Kommentarer

Postat av: Syster

Publicerad 2007-10-25 16:35:29

absolut=)

Postat av: Ronja

Publicerad 2007-10-25 22:21:23

Hej Emelie :) Allt bra ? Läser din blogg rätt ofta så jag tänkte att du kan börja läsa min om du vill ;D det är ju intressant att ha ett lite större bloggnät om man säger så :) hoppas allt är bra, och som sagt besök och kommentera :) kram kram

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Emelie

Livsnjutare

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela