Emelie

letar nya äventyr

då jobbar man natt igen.

Publicerad 2007-10-15 19:00:17 i Allmänt,

en natt avklarad på denna hemska natt vecka.. men natten har gått bra, kände mig inte specillet trött, även fast jag enbart har suttit på en stol hela natten (typ)
- förutom när lådorna fastnade och chokladen åkte ner på golvet..Emelie sopar upp all choklad och gör de de jätte fint.. men sen, jo då fastnar bandet så all choklad blir en stor hög på bandet och åker ner på golvet igen.. SOM EMELIE NYSS STÄDAT ! !

men de va bra, hade jag någonting att sysselsätta mig med ett tag. blev riktigt varm där ett tag.. sen var klockan 07.00 och de va dags att gå hem! härligt.

har sovit mer nu än vad jag gjorde förra veckan då jag jobbade natt. och de känns bra. fick låna Fridas öronproppar och dom uteslöt verkligen allt ljud. så jag hoppas att de går bra att jobba inatt också.. bara 4 dagar kvar nu..

OCH, jag får förmodligen jobba dag nästa vecka istället för kväll. och de är as bra. för då blir jag inte helt själv här hemma, då de är min sista vecka ! osså. kan jag åka hem redan på torsdag eftermiddag. yahoo!

nu har man ätit och duschat, undra vad man ska fördriva tiden me tills klockan 22.00, då de ät dags att gå till jobb igen !

önskade att jag var hemma nu.. Så jag kunde träffa Sofia och Maria., de vore ju helt underbart !

nä, ska försöka komma in på min norska internet bank nu, !

Puss och hej,.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Emelie

Livsnjutare

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela