Emelie

letar nya äventyr

mitt liv i resväska

Publicerad 2007-10-21 00:36:55 i Allmänt,

är otroligt osocial, irriterad och trött.
Har inte sagt så mkt idag. och lika bra är väl de. annars hade hoppat ut många fula grodor ur min mun.
grymt less på allt. och ledsen att jag inte får vara här med mina vänner.. hade liksom kunnat njuta lite mer av vistelsen här då...

ska typ börja packa iordning i min väska imorgon så jag får känslan av att snart får jag åka hem.. väskan som för övrigt blev min garderob igen. eftersom att jag kände mig lite tvungen att snabbt gömma mina saker.. eftersom att jag inte fick bo här.. men några dagar njöt jag av att ha ett liv upppackat...

en lång söndagspromeand ska jag också ta imorgon.. själv, som förra söndagen. så himla härligt !

nu väntar en till lång natts sömn.

Dröm sött

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Emelie

Livsnjutare

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela