Emelie

letar nya äventyr

på väg till jobbet igår..

Publicerad 2007-10-19 12:55:03 i Allmänt,

När jag hade kommit halvägs till jobbet, så kollar jag av en slump in i ett hus.. i fönstret ser jag en spritt språngande naken kille med full konsertration att få  på gummit.. Först blir jag jätte generad.. För det är ju inte alls meningen att jag ska se detta. sen börjar jag asgarva.. Det var ju inte precis de jag väntat mig att se när jag är på väg till jobbet.. Undra om han visste hur mkt folk som går förbi och ser deras sexakt? och hur många som egentligen av en slump kollade in i just deras fönstret?! Dom hade säkert trevligt, lite av en spännig att ha åskådare :P men det finns ju nåt som kallas gardiner, För folk ser. mer än dom ibland kanske önskat ! haha.

Kommentarer

Postat av: Fia

Publicerad 2007-10-19 14:41:32

HAHA, fan va kul :D

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Emelie

Livsnjutare

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela