Emelie

letar nya äventyr

Tack tal.

Publicerad 2007-10-24 17:22:21 i Allmänt,


Tack för den här tiden.
Tack för att invånarna har fått mig att inse att norskar är lika dumma som norgehistorierna säger.
Tack för att jag fått vara här och insett att jag inte skulle ha varit här (själv)..
Tack för att jag ändå haft ett vettigt jobb, med vettiga arbetskamrater och asbra lön :P
Tack för att de löste sig med boende till slut.....
Tack för allt som är så billigt här. (shit, har nog aldrig varit mer ironisk i mitt liv)
Tack för att Nabo tåget finns, som tar mig hem till Sverige imorgon.

Finns massa mer jag har att tacka, men programtiden är snart slut.. så jag hinner ju inte!
Så jag säger: TACK så jävla mycket för den här tiden och dom här erfarenheterna. !

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Emelie

Livsnjutare

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela