Emelie

letar nya äventyr

vaken efter en utekväll...

Publicerad 2007-10-27 10:46:41 i Allmänt,

tröttt. men inte seg eller bakis. bara trött och så jävla ont i halsen (vill verkligen inte bli sjuk nu) !! ! shit alltså..
nu är de till att packa ihop mitt liv i min resväska för senare idag bär de iväg till Ramsele. en härlig busstur till Strömsund, där mamma och pappa väntar :D
Men först blir de chill på stan.. har säkert massa fler saker som ska inhandlas.. typ ett sånt där rosa nagellack som jag fick låna igår. de är ju bara så häftigt :) haha

kurrkurrkurr...Frukost-tajm NU !

Kommentarer

Postat av: Eva

Publicerad 2007-10-27 10:57:35

jag håller oxå på att bli sjuk...:(

Postat av: Ronja

Publicerad 2007-10-27 18:42:34

Verkar ju som att det var rätt lyckat ändå :) jag borde också hä ut mig i utelivet, jag minns inte när jag var ut sist :p japp jag bor i övik och pluggar för fullt :) Skiiit kul. Vad ska du göra nu ? kraam

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Emelie

Livsnjutare

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela