Emelie

letar nya äventyr

natt..

Publicerad 2007-09-26 16:04:52 i Allmänt,

att jobba natt är nog inget för mig, eller jag tror de iaf. har jobbat 3 nätter nu och de har väl gått okej, men jag har varit grymt trött eftersom att jag inte får den sömnen jag behöver på dagarna..men snart får jag åka till ösd. de ska bli så grymt härligt!  då kommer jag få massa ny energi. och tycka att de är helt okej att va här.. vilket jag tycker, (ibland), eller så blir de helt tvärtom att jag inte vill åka ifrån östersund.. som för mig växer mer och mer i mina ögon ! ! !  :)

längtar tilll jag får mina kläder, eller ja, underkläder från H&M, som ligger hemma i Ramsele, mamma kan du ta med de i helgen??

nu ska jag gå och handla, sen ska jag bjuda Frida på en sallad, antigen tonfisk eller räksallad. :)

       


bland annat de här beställde jag..typ en bh och en trosa till också, tror  jag,. de lär visa sig


nu måste jag verkligen gå!

vi hörs.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Emelie

Livsnjutare

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela