Emelie

letar nya äventyr

ser ni likheten??

Publicerad 2007-09-29 22:57:28 i Allmänt,

                                                           

Jag tror allt började en gång för länge sedan.. Då jag satt på Cirkus i Stockholm för att avnjuta musikalen Chess. mina ögon blev stora som bollar och jag typ kollar på mitt sällskap, ser helt förvånad ut och frågar va pappa gör på scenen?!?!! liksom de stämmer inte. De ringer några klockar och jag kommer ju på att det är Tommy Körberg som står där, inte pappa Lennart. :)

varje gång jag ser honom nu förtiden,(Tommy alltså) tänker jag på den gången och jag kan verkligen inte ändra mig.. jag tycker dom är skit lika.. svårt för er att bedömma över en bild. men jag som känner min pappa och träffar honom. så ser jag faktiskt en hel del likheter..


Kommentarer

Postat av: Syster

Publicerad 2007-09-29 23:49:15

Jag håller med dig, jag tänker oxå på den gången varje gång jag ser Tommy, jag tror alla jag känner vet om att jag tycker dom är så lika.HIHI

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Emelie

Livsnjutare

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela