Emelie

letar nya äventyr

trøtt och sliten

Publicerad 2007-09-22 12:37:36 i Allmänt,

Sofia Revelj. GRATTIS på fødelsedagen! tænker på dig massa søtnos !


ja, sliten som de ska va efter en utekvæll :)
skulle ju ha gått ut idag men de vart ændrade planer..
Først gick vi på Mormors och drack øl før 33 kr. as biligt ju :) fullpackat med folk. sen gick vi vidare mot Cirkus och skulle møta upp Emmelie och Jacob( från Hitra).. nær vi står i køn hør jag hur nån ropar mitt namn.. då står ju Emmelie dær utanfør, kul att ses igen ju :D vi tog sællskap med dom till Little London, dær vi med lite knep och trix pratade in oss.. har ju inte den magiska åldern inne æn... men de gick bra ændå..tappade dock Emma, Klara och Mette på vægen..vi sa nåt i stil med att vi var muslimer och blablabla.. och vi lyckades komma in. men førgæves før væl dær inne var åldergruppen inte precis de vi tænkt oss. man kunde ha trott att man skulle møta mamma och pappa vilken sekund som helst.. ;P

så vi drog vidare mot Storås. dær vi tyværr inte kom in.. vi skulle ju promp in på de stællen dær vi inte kom in på också. så då skulle vi gøra en fuling på ett annat stælle vid torget, (kommer dock inte ihåg va de heter..) Planka!!! och de gick så jækla bra.. har aldrig varit med om att de varit så lætt att planka.. :) de va mysigt dær, tog sællskap med några ut och sen kom Frida inte in igen.. før då hade dom legkontroll, æven fast vi nyss varit inne. de konstiga va att jag kom in æven fast jag inte heller hade åldern inne..så vi blev sittandes utanfør ett bra tag. va ju "uteservering" med infraværme. så de va skønt. snackade med ett gæng shyssta grabbar.. och skulle med på efterfest. sen hørde jag en massa snack om droger och prat om att hæmta gram.. då sa vi tack och hej och gick hem till oss istællet.. då kændes dom inte alls lika trevliga længre, faktsikt ! ! så då gick vi hem och kækade upp tacosresterna som blev øver från middagen.. de va mumma ! kollade på klockan innan jag sløt mina øgon hon var: 04.35. klev ændå upp 11.00 imorse.. bra gjort, tycker jag..

idag blir en lung dag.. håller på att tvætta, sen ska jag bara va. kolla på nån disney film eller så..:D

vet fortfarande inte hur jag ska løsa de hær med boendet.. kænns så himla dumt att bo kvar nu nær jag verkligen vet att jag inte får.. sætter ju bara dom andra i knipa om dom kommer på mig.. fast dom andra sæger att de ær lungt! men kænns ju inge bra før mig! får ju inte ens bo kvar dom 2 veckor jag har uppsægningstid heller.. vilket dom sa.. men jag vill inte sæga upp mig nu heller!...

så ja.. lite problem kan man væl sæga att jag har!

va så hærligt att prata med Emma igår. och ja, kommer hem och firar din fødelsedag næsta helg. och jag længtar! :D sen kommer de gå kanon før dig med jobbet !

børjar jobba imorgon kvæll. så ring inte mig på dagarna føre klockan 16.00, før då SOVER jag!

nu ska jag hinna med lite med innan jag blir bortkastad från datorn. :)

Puss och Hej

Kommentarer

Postat av: Syster

Publicerad 2007-09-22 16:20:04

det vet du att du får, du är alltid välkommen hit, jag ska försöka skriva så mycket jag kan. puss på dig

Postat av: Ida

Publicerad 2007-09-24 13:17:30

ojoj, jadu Emelie du har inte haft det lätt! Har du kommit på någon lösning? Återigen; hoppas verkligen att det löser sig för dig. Kramar!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Emelie

Livsnjutare

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela