Emelie

letar nya äventyr

jobb

Publicerad 2008-04-24 18:39:28 i Allmänt,

nu var jobb fixat också.. Sommaren kommer alltså spenderas i stockholm, med eget boende och jobb på Hertz.(bil-uthyrning)med mycket varierande arbetsuppgifter :)

de som känns lite sådär är arbetstider.. dagtider.. men jag får försöka njuta av solen och sommaren på mina lediga  dagar.. nä nu ska jag vara glad och tacksam för att jag fått jobb..:)

börjar senast den 1 juni. får börja tidigare om jag vill.. men ska nog ta och vara ledig i hela maj.. behöver nog de!!!

jobbat idag, annars har dagen spenderats i solen. en sväng uppe på skutan..sen på verandan på dippan. sen på torget.. så jävla härligt väder nu.. riktig sommarvärme :D  

ähh, här har jag inte tid att sitta.... men när jag kommer hem lovar jag att lägga upp dom där bilderna från personalfesten...

hej!

Kommentarer

Postat av: syster

Publicerad 2008-04-24 19:37:49

Grattis gumman för jobbet, vad kul för dig. puss och kram

Postat av: cicki

Publicerad 2008-04-24 21:59:29

nää va kul! grattis vännen! hinner vi ses nått då innan jag flyr fältet och inte är åre bo längre?..slutar på lördag kväll..
puss

Postat av: sofia

Publicerad 2008-04-24 23:30:01

men härligt tjejen. ser fram emot ett sthlms- besök i sommar då :D
puss, ringer dig imorrn.

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Emelie

Livsnjutare

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela