Emelie

letar nya äventyr

Anders Timell

Publicerad 2008-08-07 17:54:33 i Allmänt,

gårdagskvällen innefattade många krog besök..
vi skulle till trädgården, de va stängt. gick till Lemon bar. sjukt liet folk så vi bestämde oss för stureplan, provade ett ställe, där var de 27!!!( på en onsdag dessutom,) men då gick vi till Soapbar. vidare till Humlegården efter de Golden Hits. taxi till Berns (som stängde precis) mot cafe opera, vilket såg helt dött ut! tillbaka till stureplan..

nattmat på donken !
och efterfest till morgonkvisten..
la min trötta kropp i sängen 08.03 imorse. sov till 12. behöver jag säga att mina ögonlovk är lite tunga..

På Humlegården rufsar Anders Timell till mitt hår och säger att jag har bra volym i håret. haha. som jag skratta!!!
Julia sätter sig och pissar i kungsträdgården lite smidigt bakom en stor blommlåda, då går Vincent förbi och typ kliver i hennes kiss fors :D sjukt roligt.
Anna och jag ställde upp på Karereoke på Golden hits.  Anna vill inte ens nämna eller komma ihåg att vi har varit där.  men nu är de gjort ;)

riktigt rolig kväll ute! nu har vi fixat kycklingsallad med couscous.. så nu väntar vi bara på att Petra kommer hit, men lite mer grönsaker.. dryck till: rosèvin... att man orkar..

de är en dag imorgon också!

080808
stockholmarnas egna dag.. den ska firas..:)
tack och hej!



Kommentarer

Postat av: Anna

Publicerad 2008-08-11 10:00:29

golden hits? kareoke? nu hittar du allt på emelie, det har jag väl aldrig varit med om?

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Emelie

Livsnjutare

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela