Emelie

letar nya äventyr

magsäck

Publicerad 2008-12-11 18:47:26 i Allmänt,

min magsäck kommer snart förvandlas till en lussekatt..men ack så goda dom blev.
ska försöka träna bort några av dom jag ätit ikväll. har bestämt mig att gå på box..

hoppas motivationen kommer tillbaka efter passet..

om en vecka är jag hemma i sverige..känns konstig och vemodigt att åka härifrån.. men nu vill jag bara hem, och bara va.. inte ha några speciella ansvar... vara ledig ett tag bara..
 
ikväll kommer Johanna Å och hälsar på, ska bli trevligt. har ju som inte sett så mycket trots att vi bott i samma stad dom senaste månaderna ! :)

nä, nu ska jag läsa min spännande bok, måste skynda mig att läsa färdigt innan jag åker hem. :)

puss, hej

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Emelie

Livsnjutare

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela