Emelie

letar nya äventyr

em, an and am is the best

Publicerad 2008-02-15 23:03:04 i Allmänt,

nu är de fredag och de är lika med utgång. eftersom att vi är ledig imorgon..måste medge att jag är lite påverkad :)
och de känns bra.. taxin går om en timme ungefär..så de finnstid att bli lite mer påverkad..

imorgon blir de östersund. och jag hoppas på en del fina "party" plagg :D och annat fint :)

 tankespridd är vad jag är just nu, (typ alltid) saker som man inte kan förklara och saker man inte kan göra nåt åt... men de är väl livet antar jag.. bara att leva med.. tyvärrr.

Hoppas iaf på en super bra kväll.

just nu pratas en maaaasssa engelska brevid mig.. så ska nog försöka prata lite själv. öva sig lite när man har en engelsk tjej här :P

puss hej

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Emelie

Livsnjutare

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela