Emelie

letar nya äventyr

måste bara nattblogga lite

Publicerad 2008-02-19 03:43:38 i Allmänt,

personalfest dåra........

har massa kort och massa "berättelser" till vardera :)


de jag mest ville säga var att vi hade 5 camp nere på camp åre. 6 lag var vi, vilka vann? jo mitt lag.. så jävla nöjd är jag ;D har nog aldrig vunnit nåt förut. eller jo. men kanske inte så.. så de vinnande laget fick varsin cardigan från Hansson där de står skiracing Åre..


japp. ville bara berätta de. så ska jag lägga upp lite bilder imorgon :) yeah!


Puss och godnatt


Anna fyllde föresten år igår. Grattis gumman i efterskott (på bloggen alltså, har faktiskt grattan henne) :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Emelie

Livsnjutare

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela