Emelie

letar nya äventyr

bränd..

Publicerad 2008-07-01 22:15:00 i Allmänt,

haft en riktigt härlig dag.

vaknade och tog en powerwalk runt Årstaviken. sjukt skönt. tog sen med mig lite frukost och en handduk och la mig utanför huset och solade.. läste lite tidning och lyssnade på radio.. kan ju säga att solningen gav resultat. kanske lite för mycket i mitt ansikte.. sen vart de dusch och mat för att sedan åka på jack jakt.. dock utan något resultat.. eller jo, blev en till ny kjol och ett linne. :D 

igår vart de också en kjol och ett par skor..
får leta vidare imorgon efter en jacka..
alltid kul med lite nytt i garderoben.. kan bara inte riktigt förstå vad jag hade på mig förut.. vilka som var favorit kläderna innan dessa. har jag slängt dom eller bara förträngt att dom finns. 

på torsdag kommer mor och far och Bonzo som jag för övrigt ska ta hand om i helgen medans mamma och pappa roar sig med bekanta på båt till Riga. :) ska bli kul. så de är 3 jobb dagar nu, sen ledig igen. :P








Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Emelie

Livsnjutare

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela