Emelie

letar nya äventyr

ensam på jobbet..

Publicerad 2008-07-16 18:56:21 i Allmänt,

rätt trist..
eller ja, man får ju massa tid till internet.. :) de är nice.
stänger om 10 minuter. skulle inte förvåna mig om de kommer in massa folk då, bara för att de har varit lungt sen klockan halv 5 då jag blev själv....

försöker hitta nå bra ställe här i stan där jag kan fixa naglarna... när jag skriver bra, menar jag såklart billigt... tips??

skulle va nice att få dom iordningjorda, på riktigt...:) innan man åker hem på minisemester.

håret skulle också va kul att fixa.. frågan är vad och vart?  får lov att forska lite i det.

nu blir de hem, promis med moster, käka, duscha och sova. öppnar imorgon halv 7..

På fredag kommer Anna hit. och på lördag kommer Sandra. kommer bli riktigt kul.! sjukt länge sen jag träffade Sandra nu.. vi kommer ju inte ens ihåg när de va ju...

nä nu tar jag och bommar igen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Emelie

Livsnjutare

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela